dagen

Btw, glömde att berätta att jag träffade massa folk jag kände idag, hur roligt som helst!
Inte varje dag man stöter på ett tiotal människor på en och samma plats. Kulkul!
Hoppas det blir fler gånger.

Nu ska jag gå och fika lite :) Sedan måste jag ta tag i städningen!
Hjärtat kommer hit imorgon och då får det inte se ut såhär.
Och eftersom jag har dagen fullspäckad imorgon,
Även innan han kommer så finns det ingen tid att göra det imorgon.
Så det måste bli ikväll/natt. Vem kom på städning egentligen? Vad är det? Suck.

När jag var liten älskade jag att städa. Jag och min kompis Ida städade jämt. Hua.
Tur man blir klokare med åren eller..?
Tror jag måste beställa en som städar här, intresserad?! Välkommen hit! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0