denna person

Denna person skulle jag göra allt för - Mina närmaste
Denna person älskar jag mest - Min familj
Denna person har jag haft sex med - Inte så viktigt..?
Denna person finns alltid där för mig - Johan
Denna person saknar mig - Vet inte
Denna person vill jag kasta en sten i huvudet på - Några
Denna person är bra på kyssas - Viktor
Denna person kysste jag senast - Min fina pojkvän
Denna person är värd guld för mig - Emma
Denna person kommer jag aldrig svika - Caroline
Denna person är kul - Simon
Denna person är gullig - Wera och Dante
Denna person fick jag senast ett sms ifrån - Therese
Denna person skickade jag ett sms senast till - Therese
Denna person var jag hemma hos senast - Viktor
Denna person låg senast i min säng - Jag själv
Denna person har jag haft roligt med - F.d kompisar
Denna person har alltid varit något extra - Patricia
Denna person har jag släppt kontakten med - F.d kompisar
Denna person kommer jag aldrig släppa kontakten med - Rickard
Denna person har jag återhämtat kontakten med - Förlorad vänskap
Denna person var jag senast på toaletten med - Föredrar att gå dit själv tack
Denna person delade jag senast en cigg med - Emelie
Denna person sov jag senast hos - Viktor
Denna person är min älskling - Viktor <3
Denna person vill jag inte tänka tanken på att mista - Ingen av mina vänner
Denna person har jag bråkat med många gånger - Sandra
Denna person hatar jag - Inte värt att nämna
Denna person vill jag lära känna bättre - Filip
Denna person pratade jag senast med på msn - Emelie
Denna person pratade jag senast med i telefon - Min fina pojkvän
Denna person har jag varit ute med på natten - Martin
Denna person har jag sovit med i någon annans säng - Emelie
Denna person kollade jag senast på film med - Viktor
Denna person skrek senast åt mig - Vet inte
Denna person saknar jag - Isabell
Denna person var jag senast tillsammans med - Är* tillsammans med Viktor
Denna person ska jag träffa nu - Ingen
Denna person är bäst - Ingen nämnd, ingen glömd <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0