hey you

Idag mår jag mycket bättre än jag gjorde igår,
blev aldrig bättre igår så det blev en lugn och tidig kväll för min del men det verkade inte Viktor ha något emot eftersom han slockade strax efter mig.

Så... idag har det varit full rulle.
Tänker inte gå in på detaljer. Så roligt ska vi inte ha ;) Men det har varit full fart!

Shit, tyckte det nyss var torsdag och hjärtat kom till mig. Men nu är det redan lördag,
vilket innebär att det är hemgång imorgon som gäller.
Men något som är bra med att det går så fort, är att jag fyller år på torsdag! :D
Då kommer massa folk och grattar mig, b.la hjärtat. Kommer bli bäst!

Nåväl, hörs senare :) Ska gå och pussa lite på min gos nu så han blir glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0