hos babyboy

Hallå! :D
Blev inge mer uppdatering igår. Hade fullt upp med annat.

Förut idag åkte vi från mig hem till Viktor istället och här blir vi kvar resten av helgen.
Allt är kanon bortsett från att jag inte mår så bra för tillfället.
Har haft ständigt ont i revben/mage i närmare fem timmar nu, inte roligt.
Jag, Viktor, hans syster och bror spelade yatzy,
Men det slutade med att jag fick avgå och lägga mig och vila en stund. *suck* :/
Kan inte ha någon annan 'ställning' än att ligga ner för då gör det riktigt ont.
Ska precis tvinga i mig en alvedon och hoppas att det hjälper.
Inte roligt när jag ligger i sängen och stackars Viktor måste ta hand om mig.
Eller ja, måste och måste. Han gör det frivilligt. Men känns ändå dumt.

Verkar som det bara blir att ta det lungt resten av kvällen.
Ska bosätta oss framför tv:n lite senare och se en skräckfilm.
Lär ju skrika ihjäl mig men då har jag iaf Viktor till hands.
Och tur är väl det.

Har verkligen en underbar pojk nu som jag inte släpper i första taget. Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0