todays

dagens låt: Lips of an angel - Hinder
dagens frisyr: Utsläppt
dagens smink: Nothin'
dagens klädsel: Myskläder
dagens planer: Inget speciellt
dagens vill ha: Torsdag
dagens saknad: Har allt jag behöver denna dag
dagens drog: Musik
dagens tråkigaste: Illamåendet
dagens finaste: Viktor
dagens kram: Från Viktor
dagens humör: Seg
dagens mående: Mestadels bra
dagens borde: Inga måsten denna dag
dagens parfym: No one
dagens bästa: Vakna upp bredvid finaste ♥
dagens sämsta: Illamåendet
dagens sysselsättning: Sova
dagens köp: Inget
dagens längtan: Till min födelsedag
dagens fundering: Håller jag för mig själv
dagens middag: Inte ätit middag än
dagens kärlek: Viktor
dagens skratt: Imorse kanske
dagens tanke: Håller jag för mig själv
dagens irritationsobjekt: Inget
dagens smycke: Halsband
dagens önskan: Mycket det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0