todays

dagens låt: Samson - Alice hagerbrant
dagens frisyr: Uppsatt i en boll
dagens smink: Nothin'
dagens klädsel: Myskläder
dagens planer: Hockey
dagens vill ha: Den 11/11!
dagens saknad: Viktor
dagens drog: Socker
dagens tråkigaste: Inget och göra
dagens finaste: Mina vänner
dagens kram: Ingen
dagens humör: Sliten och lite små less faktiskt
dagens mående: Bra, egentligen
dagens borde: Städa och slänga mig i duschen
dagens parfym: Min egna
dagens bästa: Inget än så länge
dagens sämsta: Viktor är too far away
dagens sysselsättning: Dumburken
dagens köp: Inget
dagens längtan: Fredag
dagens fundering: Håller jag för mig själv
dagens middag: Ingen alls
dagens kärlek: Viktor ♥
dagens skratt: För mig själv
dagens tanke: Håller jag för mig själv
dagens irritationsobjekt: Inget
dagens smycke: Halsband
dagens önskan: Alldeles för mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0