crazy

Hallå! :)
Som ni säkert märkt uppdaterar jag inte här så ofta längre, men jag slänger in något inlägg då och då och det kommer ni få leva med ett tag framöver till dess att saker och ting lugnat ner sig lite på hemmaplan. Har massor att göra just nu, såklart bara bra saker - som tar upp min tid vilket gör att jag inte hinner med att blogga. Men jag återkommer då det är klart :) Men sedan om det tar någon dag eller månad vet jag inte ännu.

För att dra en slutsats om min syn på livet just nu - Perfekt.
Det känns så himla bra med allt. Har mina underbara vänner, min fina pojkvän och min älskade familj. Mer än så behöver jag inte. Jag klarar mig långt på det jag redan har. Är frisk ännu också, trots att jag varit upp i massa folk som varit sjuka - peppar peppar!  Så.. om jag ändå skulle söka en dålig sak, så skulle det väl vara att det blir potatis till mat idag. Haha...! Då kanske ni förstår att livet leker?! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0