it's you

Det jag tänker berätta för er nu är svårt att tro.
Jag förstår er. Verkligen.
Det är knappt så jag förstår det själv.
Men den dag ni själv är med om det, kommer ni se.
Folk kan snacka.
Folk kan tycka vad dem vill.
Men ingen kan ta denna känsla ifrån mig.
En känsla, för bra för att vara sant.
Det är så jag känner.
På bara någon månad har du väckt känslor jag inte trodde fanns.
Trodde aldrig att det skulle hända.
Ibland känns allt som ett enda stort skämt.
Har så svårt att förstå vad jag gjort för att förtjäna all den kärlek du ger mig.
Men något bra måste jag ha gjort.
Det har gått så kort tid, men det känns som vi visste om varandra sedan tidigare.
Och ja, det gjorde vi ju också, vi har en historia - ett förflutet.
Inget att skryta om eller något att vara stolt över.
Men är endå glad att det hände.
Annars hade vi kanske inte stått här idag.
Med varandra.
Jag bor just nu i himlen, med världens finaste ängel.
You give me feelings that I adore <3

21 oktober, a start of something new


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0