Möte

Idag har man jobbat några timmar. Roligt att vara tillbaka :) efter jobbet träffade jag hjärtat en stund, guld värt! Och nu sitter jag i en aula eller vad man ska kalla det, på möte. Drygt. Inte blivit klokare ännu eftersom allt de gått igenom visste man redan om. Men får hoppas de dyker upp något intressant ämne snart. Känns mer som en debutt här förtillfället, suck. Varit mycket idag, allt krockade med varann vilket resulterade att jag missade ett annat möte. Men vad gör man? Nu ska jag få detta överstökat iaf. Vad som händer senare återstår och se. Blir nog en runda shopping och sedan hockey. Hörs senare! Får se hur detta blev eftersom jag mobil bloggar ;) Imorgon ska jag till hjärtat och blir där några dagar. Lovely! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0