tjejer

Jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp detta inlägg, men jag gör mitt bästa.

Tjejer har en förmåga av att snacka skit om varandra dagligen, och varför man gör detta kan jag inte förstå. Det går inte in i mitt huvud varför vi gör detta.
Om man tycker illa om en person ( som oftast är grunden till att det påbörjas ) finns det två alternativ att gå tillväga med. - antingen säger man det till personen, eller så håller man tyst om det. De som inte vågar stå för vad det tycker och tänker tänkte jag ge ett tips till.
Jag rekommenderar att ni kniper igen, för att gå via era kompisar är ingen lösning.
Det brukar bara bli värre. Sanningen kommer alltid fram tillslut, och då är det du själv som får stå för konsekvenserna.

Tjejer börjar bråka om allt som går att bråka om.
Det kan vara små saker som man senare inte kan förstå varför man ens började bråka om det.
Man bråkar om minsta lilla sak, och det upprepar sig under korta perioder eftersom allt som dyker upp är fel. Då bråkar man tills man kvävs och orken försvinner, och där har vi en av alla orsaker till att en vänskap kan försvinna på bara några sekunder. Är det värt det? Svar, nej. Mycket bråk mellan tjejer resulterar ofta att man säger upp kontakten.
varför måste vi tjejer bråka om allt här i världen när det finns så mycket annat man kan göra? Skärpning, till mig och alla andra!

Jag har varit med om detta så många gånger, men har inte insett det själv innan det varit försent. Detta är också en av alla orsaker till att jag mycket hellre umgås med killar än vad jag umgås med tjejer. Killar bråkar inte på samma sätt som tjejer. Och tur är väl det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0