matlusten

När jag är sjuk brukar jag alltid tappa matlusten. Jag är aldrig hungrig och jag blir mer eller mindre bara spy färdig då jag tänker tanken på mat. Så har det varit för mig sedan i fredags då jag varit sjuk. Någon som känner igen sig?
Men idag fick jag tillbaka matlusten! Det innebär att jag på bättringsvägen då det gäller min förskyldning, det går sakta men framåt :) Enda nackdelen nu när jag fått tillbaka matlusten är att jag är hungrig hela tiden. Haha...! Kanske måste gå upp dem kilon jag tappat under dessa dagar, samt äta för alla dagar nu i efterhand för att man ska vara mätt och belåten..?
Verkar inte bättre alltså ;)

Kommentarer
Postat av: Frida - blivande mamma

äh ge fasen i det. Bra sätt att tappa några kilo. Ät inge mycke nu!

2010-09-09 @ 08:27:06
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0