one month

Time to move on!

Ju fortare man går vidare, ju enklare blir det!
Det måste ha varit det bästa jag har gjort alltså, tänk vilken skit jag skulle grävt ner mig i om jag hade stått kvar och trampat på samma ställe.. Usch...! Tur man är smart nog att välja rätt beslut vid rätt tidpunkt.
I'm a happy happy girl with a happy happy smile in a happy happy world ^^

Vet att många kommer bli sur/besviken på mig när det gäller detta, medans andra kommer vara glad för min skull. Jag hoppas på det sista alternativet.
Om ni inte kan vara lycklig för min skull, då är ni inte mycket att ha...

Vet iallafall vart jag har mina vänner och min familj, det är huvudsaken! <3
Resten får fortsätta snacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0